בחירת ציוד למסעדות

איך בוחרים ציוד למסעדות?

ציוד למסעדות הוא גורם קריטי שיש ביכולתו להשפיע על הצלחתה או אי הצלחתה של מסעדה חדשה. מסיבה זו, חשוב לבחור ציוד למסעדות בצורה קפדנית.

ישנם כמה קריטריונים שיש להתחשב בהם בבחירת ציוד למסעדות:

  • נוחיותם של עובדי המטבח השונים
  • נוחיותו של השף
  • מחיר המוצרים
  • בטיחות

ציוד למסעדות ונוחות העבודה במטבח

חשוב לזכור שעובדי המטבח של כל מסעדה עובדים תחת לחצים עצומים,שכן, ללקוחות רעבים הם אין סבלנות ואורך רוח. מסיבה זו ציוד איכותי, חזק ואמין המסודר בצורה ארגונומית וחכמה, יאפשר לעובדי המטבח לחסוך בתנועות מיותרות, ולהוציא את המנות מהר יותר. חשוב לקחת בחשבון לא רק את הכיריים והמקררים, אלא גם את הפרטים הקטנים לכאורה, כגון סכין חדה, קרש חיתוך רחב ויציב, סירים בגדלים שונים לצרכים שונים ועוד. ציוד למסעדות שהותאם בצורה טובה, יאפשר לשף ולטבחים שלו לעשות את העבודה שלהם בצורה מהירה ויעילה.
חשוב לזכור שמסעדה טובה נבחנת לא רק בטיב האוכל שלה, אלא גם בטיב השירות שלה, ולכן מסעדה שלא מצליחה להוציא מנות בזמן סביר, לא תזכה בנאמנות לקוחותיה, גם אם תציע מנות מיוחדות ומושקעות במיוחד.

מי צריך לבחור ציוד למסעדות?

בראש ובראשונה, שף המסעדה צריך להגדיר מהם הצרכים שלו – אילו להבות הוא צריך לכיריים, אילו סירים, באיזה כמות ובאלו גדלים, איזה ציוד עיבוד מזון, איזה ציוד פס חם אחר, כמה מקררים ועוד. בשלב השני ניתן לפנות לחברה המתמחה באספקת ציוד למסעדות כדי לבחון את האופציות הקיימות ולעמוד על ההבדלים בין המוצרים של החברות השונות. חברת קצב מעמידה לשירותכם מבחר עצום של ציוד למסעדות, ומספקת לכם את המידע הדרוש לכם על מנת להחליט בצורה הטובה ביותר איזה ציוד מתאים לכם ואיזה לא. זאת, באמצעות ניסיון מצטבר של שנים רבות במגוון פרויקטים שונים בכל רחבי הארץ.

התחשבות בעלויות של ציוד למסעדות

ציוד למסעדות מצריך השקעה כלכלית ניכרת. אחרי הכול, ציוד מקצועי ואיכותי חשוב ביותר לצורך הכנת מזון בריא וטעים. עם זאת, חשוב לבצע את הרכישות בצורה חכמה, כך שאחרי שאבזרתם את המטבח שלכם, יישאר לכם עוד כסף כדי לפתוח מסעדה, על כל המשתמע מכך. אנו בחברת קצב מעמידים לרשותכם מידע מקצועי נרחב, שיהיה לכם לעזר רב. ישנם מקומות שבהם חשוב להשקיע את כל המשאבים הדרושים, ואילו לפעמים אפשר להסתפק בציוד פשוט יותר, ולהשלים את החסר בהמשך. חברת קצב תשמח לעזור לכם למצוא ציוד למסעדות המתאים בצורה הטובה ביותר לתקציב שלכם, ובהתאם לשלב שבו נמצא העסק שלכם. אנו נעזור לכם לחסוך כשצריך, ונספק לכם ציוד מתוחכם בשלב בו תרצו להשקיע ולשדרג את המטבח.
כמו כן, נוכל להסביר על חידושים בעולם ציוד הבישול המקצועי וכן, להציג בפניכם דרכים לחסוך כסף בעלויות תפעול לאורך זמן ולא רק בעלות הקניה הראשונית של פרטי הציוד השונים.