מטבח מקצועי

כל הדרוש עבור מטבח מקצועי

על מנת שיתפקד כהלכה באופן יעיל ומוצלח, מטבח מקצועי נדרש לציוד הולם, מקיף ומתקדם העונה על צרכיו הספציפיים. נתונים אלו מסופקים במלואם על ידי חברת קצב – ציוד ומערכות בישול למטבח מקצועי. חברתנו מייבאת, מספקת ומתקינה את הציוד הטוב ביותר של מותגים אירופאים מובילים, ומעניקה פתרונות מקיפים ומדויקים עבור כל צרכי המטבח המקצועי על כל שלבי עבודתו.

מרכיבים למטבח מקצועי

חברתנו פועלת כבר יותר משני עשורים בתחום ומספקת את כל המערכות והציוד הנדרשים למטבחים מקצועיים, החל מפריטים בודדים ועד למערכות בישול ומטבח מקיפות ושלמות. המוצרים והמערכות כוללים בין היתר פתרונות לאחסון ועיבוד מזון, פתרונות בישול, הגשה וחלוקה, וכן תנורים לאפייה, בישול ופיצות, ציוד קפיטריה, מערכות הדחת כלים וברזים תעשייתיים. ציוד זה מסופק לקשת רחבה של לקוחות קבועים וחדשים לרבות מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, ברים, אולמות אירועים, בתי חולים ובתי אבות. בד בבד, לקוחותינו זוכים לשירות מקיף הכולל ייעוץ והכוונה מקצועיים לבחירת המוצרים, התקנתם ושירותים טכניים עבור תיקון ותחזוקה שוטפים.

ציוד איכותי למטבח מקצועי

כאמור, על מנת שיתפקד ביעילות נדרש מטבח מקצועי לציוד איכותי, אמין ומתקדם. כלומר, ציוד חזק ועמיד לאורך זמן המסוגל לעמוד בעומסי עבודה רצופים וממושכים ללא תקלות, ובתוך כך מעניק פונקציות ואופציות עבודה מגוונות. תכונות אלו מגולמות במלואן במערכות שאנו מייבאים מהחברות המובילות בעולם בתחום הציוד עבור מטבח תעשייתי. על כן, לקוחותינו נהנים מציוד הממלא את כל צרכי המטבח באופן חסכוני, יעיל ופשוט לשימוש, ומבטיח את איכות המנות והצלחת המוסד שאותו הוא משרת.

ייעוץ והכוונה מקצועיים בתכנון מטבח תעשייתי

לרשות לקוחותינו עומד צוות מנוסה ומיומן בעל ידע רב בתחום תכנון והקמת מטבחים תעשייתיים, אשר ישמח לייעץ ולהכווין גם אתכם למציאת פתרונות אולטימטיביים לבית העסק. הפתרונות נשענים על מספר עקרונות בסיס, הכוללים את נוחות עבודת השף ועובדי המטבח האחרים, בטיחות המוצר, איכותו ויעילותו, וכמובן עלותו. לכן, כל רכישה שתבצעו אצלנו, בין אם מדובר בפריט בודד ובוודאי מערכת שלמה, תיקח בחשבון את אופי המטבח והמנות המוגשות, שיטת העבודה הקיימת, גודלו של המטבח וצורתו, וכן מספר העובדים בו. התחשבות בנתונים הללו תבטיח בחירת ציוד המקל ומייעל את עבודת המטבח, ומאפשר הוצאת מנות טעימות ואחידות תוך עמידה בלוחות זמנים ועומסי עבודה.

להזמנת מוצרים ושירותים ומידע נוסף
המעוניינים לרכוש ציוד למטבח מקצועי, וליהנות משירות מקצועי ואמין בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מוזמנים ליצור קשר עם חברת קצב בטלפון 04-8424499. נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם מידע מקצועי בנושא.