מכונת שטיפת כלים תעשייתית – המדריך המלא

מכונת שטיפת כלים

לכל מטבח תעשייתי, גדול או קטן, יש צורך בכלים נקיים. סכו”ם לשימוש הלקוחות, ציוד מטבח לשימוש הטבחים וכן הלאה. על מנת לנקות את הכלים בצורה יעילה ומהירה, בכל מטבח תעשייתי יהיה מדיח כלים תעשייתי. במאמר הבא תוכלו לקרוא הסבר על הסוגים השונים של מדיחי הכלים ועל טיפים לבחירת מדיח תעשייתי.

סוגים שונים של מדיח כלים לתעשיה

ישנם סוגים שונים של מדיחי כלים, לדוגמא:

  • מדיח כלים תעשייתי מסוע – מדיח מסוג זה מגיע עם מסוע שנע בצורה אוטומטית. הכלים מונחים על כלים ייעודיים ונכנסים אל תוך מכונת השטיפה בצורה אוטומטית
  • מדיח כלים למסעדה עם דלת מתרוממת – בשונה ממדיח הכלים עם המסוע, מדיח מסוג זה מגיע עם דלת פתיחת, אותה יש לפתוח ידנית ולסגור כאשר הכלים נמצאים בתוך המכונה.
  • מדיח תעשייתי קטן – מדיחים תעשייתיים ניתן למצוא במגוון גדלים. על כן, ניתן לבחור בגודל התואם לכמות הכלים ולגודל הכלים. בעוד שבמטבחים מסוימים יש שימוש בכלים בגודל סטנדרטי, ישנם מטבחים עם כלי הגשה או תבניות שונות גדולות יותר. 
  • מדיח דלפק – מדיח מסוג זה, דומה במבנהו למדיח הכלים הביתי. מדיח זה הוא קטן ממדים וניתן להצבה מתחת לדלפקים בבתי עסק קטנים כמו: מסעדות, בתי קפה, פיצריות, מאפיות וכדומה. אמנם, המדיח נראה כמו מדיח כלים ביתי, אך הוא עובד בצורה מהירה ויעילה יותר.
  • מדיח כוסות – סוג נוסף של מדיח כלים תעשייתי הוא מדיח הכוסות, הנפוץ בעיקר בברים, מסעדות ובתי קפה, בהם יש צורך בפעולת הדחה של כוסות שתייה בעיקר. מדיח מסוג זה, מתאפיין בפעולת הדחה עדינה, המבטיחה שהכוסות המודחים אינם יישברו. רובם של מדיחי הכוסות מגיעים בגודל קטן הזהה לגודל של מדיחי הדלפק. אמנם, ניתן להדיח בעזרתו כלי מטבח מעבר לכוסות, אך ייעודו העיקרי הוא להדחת כלי זכוכית דקה.

טיפים לבחירת מדיח כלים מוסדי

כדי להפיק את מרב התועלת ממדיח הכלים, חשוב להיעזר בטיפים הבאים:

  • מהירות הניקיון – יש לבחון את המהירות הנדרשת לשטיפת הכלים בכל מטבח. במטבחים שיש צורך לשטיפת כלים יעילה ומהירה, ניתן לבחור מדיח כלים מהיר יותר. יש לבחון כי מדיח מסוג זה אינו מתפשר על איכות הניקיון וכי מהירות השטיפה אינה פוגמת ביעילות הניקיון.
  • גודל נדרש – יש לבחון את גודל חדר שטיפת הכלים בו עתידים למקם את מדיח הכלים. חשוב להשאיר מספיק מקום לעבודה נוחה וכן למעבר נוח של העובדים. 
  • מדיח יחיד או כמה – במטבחים גדולים במיוחד, לעיתים יש צורך בכמה מדיחי כלים. יש לבחון את כמות הכלים ואת מהירות הניקיון הנדרשת ולפעול על פי הדרישות.
  • איכות ואמינות – תקלה במדיח הכלים עלולה לפגוע בקצב העבודה במטבח ולעכב תהליכים. על כן, חשוב לבחור במדיח כלים של מותג מוכר ואמין. בחירה שכזו תבטיח לכם מדיח איכותי עם מינימום תקלות.
  • מחיר – כמו לפני כל רכישת מוצר או שירות, מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות מחירים. שכן, כל בעל עסק יעדיף לחסוך בהוצאות כספיות ובעזרת השוואת מחירים ניתן לחסוך סכום כסף לא קטן. יש לציין כי מחיר זול מדי של מדיח כלים, עשוי לעיתים להעיד על איכות ירודה של המוצר. לכן, יש לבחון גם את איכות המוצר ואת מקצועיות המותג יחד על השיקול הכלכלי

מדיח כלים תעשייתי קטן – קצב 

אנו בחברת קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי, מתמחים כבר למעלה משני עשורים ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של ציוד ומערכות בישול ומדיחי כלים תעשייתיים עבור מטבחים מקצועיים, מרמת הפריט הבודד ועד למערכי בישול שלמים, למגוון רחב של מטבחים מקצועיים, בתי קפה, ברים, מסעדות, בתי אבות, בתי חולים, בתי מלון ועוד. אם אתם מחפשים מדיח כלים איכותי ומקצועי שישרת אתכם נאמנה לאורך זמן, אנו הכתובת המדויקת ביותר עבורכם.

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם:

טלפון: 04-8424499

פקס:   04-8424299