ציוד לבתי קפה – הזמנת מוצרים לבתי קפה

ציוד בית קפה

פתיחה וניהול של בית קפה, הינה משימה שדורשת לבצע מגוון משימות בו זמנית. הזמנת ציוד מתאים למטבח, הזמנת ריהוט, חיפוש ספקים שונים ועוד רשימה ארוכה של מטרות שיש לבצע תוך מתן תשומת לב ושיקול דעת הולם. על מנת להצליח להקים בית קפה איכותי שישרת את הלקוחות בצורה איכותית, חשוב לבחור נכון בספקי המוצרים השונים. במאמר הבא תוכלו לקרוא אילו מוצרים חשוב להזמין לפתיחת בית קפה ואיך בוחרים נכון את החברה שתספק את הציוד. 

רשימת ציוד לבתי קפה ומסעדות

להלן רשימה של ציוד בסיסי שיש לדאוג להצטייד בו על מנת לפתוח בית קפה:

  • ציוד מטבח – בין אם מדובר בבית קפה המספק קינוחים בלבד ובין אם מדובר על בית קפה בעל תפריט עשיר יותר, יש להצטייד בציוד למטבח מקצועי. כירי גז, תנורים, מחבתות, צ’יפסרים ועוד מגוון מוצרים שישמשו את הטבחים בהכנת המנות מהתפריט של בית הקפה
  • ריהוט – כאשר מדובר על ריהוט, יש לציין כי מדובר בכל הפריטים שיקשטו את המסעדה או ישמשו את האורחים. כאשר בוחרים בריהוט כמו כסאות ושולחנות, יש לתת תשומת לב כי הריהוט גם נוח מעבר להיותו מעוצב יפה
  • מקררים – על מנת לאחסן מוצרים וחומרי גלם בטמפרטורה מבוקרת, יש לרכוש מקררים תעשייתיים איכותיים ומקצועיים.
  • פתרונות אחסון – כל בית קפה, גדול או קטן, חייב להיות מצויד בפתרונות אחסון למגוון חומרי הגלם והמוצרים השונים.
  • מכונת קפה וציוד בר – יש לבחור במכונת קפה מקצועית וכן בציוד בר נלווה איכותי שישרת את הבריסטות בהכנת המשקאות השונים. בעזרת ציוד מקצועי ואיכותי ניתן להכין משקאות ערבים לחך הלקוחות במהירות וביעילות.
  • מכונת הדחת כלים – חשוב במיוחד לבחור במכונת הדחה מאסיבית ומקצועית, שתוכל לעבוד באינטנסיביות שעות רבות. כמו כן, חשוב לבחור במכונה גדולה מספיק שתוכל להכיל את כל הכלים של בית הקפה, גדולים וקטנים כאחד.
  • סכו”ם – בחירת הסכו”ם הינה בין הבחירות שיש לעשות תוך שיקול דעת קפדני ביותר. שכן, הנראות של המאכלים או המשקאות השונים, מושפעת במיוחד מהכלי בה הם מוגשים. לכן, מומלץ לבחון את האפשרויות העיצוביות השונות ולבחור בסגנון העיצובי אותו בחרתם לעצב את בית הקפה

מוצרים לבית קפה – ממי כדאי לקנות

ישנם עסקים רבים שיכולים לספק  מוצרים לבתי קפה, אך המשימה היא למצוא את העסק שיוכל לעמוד בקריטריונים הבאים:

  • איכות – בין אם מדובר בציוד למטבח, נייר לשירותים, או ריהוט לבית הקפה, על איכות לא מתפשרים. יש למצוא חברה המתמחה באספקת ציוד לבתי קפה איכותי ומקצועי ביותר. 
  • זמינות – ניהול בית קפה הוא משימה אינטנסיבית. לעתים, יש צורך שציוד מסוים יגיע במסגרת זמן ספציפית. על כן, חשוב לבחור בחברה שמתחייבת בעמידה בלוח הזמנים שהגדרתם מראש.
  • מחיר – עלות התחזוקה של בית קפה היא די גבוהה, לכן כל חיסכון בתפעול של העסק הוא משמעותי. על כן, מומלץ לבחור בספקים עם מחירים אטרקטיביים, על מנת לחסוך עד כמה שניתן בהוצאות הרבות של תחזוקת בית הקפה. 
  • מגוון מוצרים – מומלץ שלא לעבוד מול מספר גדול של ספקים, על מנת לנהל את ההוצאות השוטפות בצורה ברורה ומדויקת. על כן, ההמלצה היא לבחור בחברה מהספקת מגוון רחב של מוצרים המתאימים לבתי קפה

ציוד לבתי קפה בצפון – קצב ציוד למטבח המקצועי

אנו בחברת קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי, מתמחים כבר למעלה משני עשורים ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של ציוד ומערכות בישול למטבחים מקצועיים, מרמת הפריט הבודד ועד למערכי בישול שלמים, למגוון רחב של מטבחים מקצועיים, בתי קפה, ברים, מסעדות, בתי אבות, בתי חולים, בתי מלון ועוד. בין אם אתם עתידים לפתוח בית קפה ובין אם אתם מחפשים אחר ציוד לבית קפה קיים, אנו הכתובת המדויקת ביותר עבורכם.

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם:

טלפון: 04-8424499

פקס:   04-8424299