מטחנת בשר המלצות ומדריך קניה

המלצה על מטחנת בשר

מטחנת בשר מומלצת לכל מטבח המייצר כמויות אוכל גדולות. בין אם מדובר באטליז, מטבח תעשייתי של בית מלון או קייטרינג, היכולת להכין כמויות אוכל גדולות בצורה יעילה, היא קריטית. 

כאשר מדובר על קצביות, מטחנות בשר מומלצות במיוחד, זאת משום שבקצביות הדרישה לטחינת בשר בכמויות גדולות, היא אחת מהדרישות הבסיסיות שכל קצביה נותנת לה מענה. 

 איך לבחור מטחנת בשר?

כדי לענות על השאלה: ” איזה מטחנת בשר כדאי לקנות?” יש לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים: 

  • מיקום וגודל- יש צורך הכרחי להכיר את המטבח מא׳ ועד ת׳, כדי שיהיה ניתן לדעת כיצד לנצל את המקום שיש בו. מטחנות הבשר קיימות בגדלים שונים. לכן, חשוב לבחור מטחנה שמצד אחד תהיה מסוגלת לספק את העבודה ומהצד השני תהיה גם פונקציונלית למטבח. מטחנה שאינה מתאימה למיקום אותו מייעדים לה, עשויה להיות פחות אפקטיבית.
  • צריכת חשמל – באופן טבעי כולם רוצים לחסוך בעלויות צריכת חשמל. על כן, מומלץ לבדוק היטב מהי צריכת החשמל של כל מטחנת בשר שאתם מבקשים לרכוש עוד טרם הרכישה. יש לציין כי מטחנת בשר הכי טובה אינה בהכרח היא זו שתצרוך את כמות החשמל הגבוהה ביותר. כיום, ניתן למצוא מטחנות בשר איכותיות שנועדו לצרוך חשמל בצורה יותר נמוכה יותר. 
  • קלות התפעול – יש סוג של מטחנת בשר הפועלת בצורה חשמלית ויש סוג של מטחנת בשר ידנית, המלצות על קלות התפעול של כל אחד מהסוגים, ניתן יהיה לקבל מאנשים שעושים שימוש או עשו בעבר בכל אחד מסוגים אלו. במידה ואינכם מכירים אנשים כאלה, ניתן בקלות לקרוא המלצות ברשת האינטרנט או ברשתות החברתיות. 
  • ניקיון ותחזוקה – חשוב לוודא כי המטחנה הינה קלה לניקיון ודורשת תחזוקה פשוטה. שכן, הזנחה של אלמנטים אלו, עלולה להפוך למפגע בריאותי. הקלות שבה ניתן לנקות את מטחנת הבשר היא חשובה למדי.
  • עוצמת המטחנה – כמו בכל מכשיר חשמלי, גם כשבוחרים מטחנת בשר חשוב מאוד לבחון את הספק המכשיר טרם הרכישה, כאשר ההספק נמדד בוואט (W). במקרים בהם יש צורך במטחנה עוצמתית, שתהיה מסוגלת לעבוד בצורה אינטנסיבית, יש לבחור במטחנה עם הספק גבוה מספיק. ישנן מטחנות שעוצמתן 400-700 וואט, ישנן מטחנות שמציעות 1,400 וואט וישנן גם מטחנות שהעוצמה שלהן היא יותר מ-2,000 וואט.
  • טחינה איכותית של כל חלקי הבשר – ישנן מטחנות שמתקשות לטחון חלקי בשר מסוימים, כמו לדוגמא את הגידים. אף אחד לא ישמח לקבל בתוך הבשר הטחון שרכש, חלקי בשר שלא נטחנו היטב. לכן, טרם הרכישה, מומלץ לוודא כי המטחנה שאתם בוחרים מסוגלת לטחון את כל חלקי הבשר.
  • שיקול כלכלי – טווח המחירים של מטחנות בשר רחב ויכול להגיע לכמה אלפי שקלים. חשוב שלא לפעול מתוך שיקול כלכלי ותו לא, אלא לקחת בחשבון גם את איכות המוצר ואת החברה שעומדת מאחוריו
  • אביזרים נוספים – יש סוג של מטחנת בשר, שמעבר להיותה טוחנת בשר, מגיעה עם אביזרים ייעודיים להכנת נקניקיות, קבב וכדומה. מטחנות משוכללות מסוגלות לטחון גם חומרי גלם נוספים ולא  בשר בלבד ויכולות להגיע לדוגמא עם אביזרים לסחיטת פירות וירקות.
  • המותג – כשמחפשים מכשירים חשמליים שונים, לרבות מטחנות בשר, ישנה משמעות לחברה שעומדת מאחורי המוצר. לכן, כשקונים מטחנות בשר של חברת sirman – האיטלקית, המוכרת באיכות המוצרים שהיא מייצרת, מובטחת לכם איכות גבוהה, אמינות מרבית ובהתאם גם עמידות המטחנה לטווח ארוך.

קצב – מטחנת בשר ביתית מומלצת 

אנו בחברת קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי, מתמחים כבר למעלה משני עשורים ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של ציוד ומערכות בישול למטבחים מקצועיים, מרמת הפריט הבודד ועד למערכי בישול שלמים, למגוון רחב של מטבחים מקצועיים, בתי קפה, ברים, מסעדות, בתי אבות, בתי חולים, בתי מלון ועוד. אם אתם מחפשים מטחנת בשר למטבח תעשייתי גדול וקטן כאחד, אנו הכתובת המדויקת ביותר עבורכם.

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם:

טלפון: 04-8424499

פקס:   04-8424299