מקרר תעשייתי

המקום הנכון לרכישת מקרר תעשייתי

חברת קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי גאה להעמיד לרשותכם מגוון רחב של מקררים תעשייתיים המתאימים לצרכיהם של מטבחים מקצועיים. מדובר במקררים מסוגים שונים שאנו מייבאים מיצרנים בולטים בעולם, הידועים באיכות, אמינות ועמידות מוצריהם למטבח המקצועי. המקררים מביאים את המילה האחרונה בטכנולוגיות הקירור, ההקפאה ואף ההפשרה, כך שאצלנו תמצאו מענה המתאים במדויק לצרכים שלכם.

כאמור, אנו מספקים מקרר תעשייתי במגוון רחב של דגמים המתאימים לצרכי העבודה של מטבחים מקצועיים שונים. בין היתר ניתן להזמין מאיתנו מקררי דלת אחת, דלת אחת חצויה, שתי דלתות, מקפיא דלת אחת, מקפיא שתי דלתות ועוד. לפניכם דוגמא אחת מיני רבות אחרות:

  • מקרר 2 דלתות דגם Master A140/2M – מדובר בדגם מתקדם של היצרנית האיטלקית COLDLINE. זוהי יחידת קירור טרופית המתאימה לסביבות עבודה של עד ארבעים ושלוש מעלות צלזיוס, בעלת עובדי בידוד של שבעים וחמישה סנטימטרים. כמו כן למקרר תעשייתי זה יש פינות מעוגלות, דלתות עם סגירת מגנט ואפשרות להפוך את כיווני הדלתות. כל מקרר מסופק עם תאורה פנימית, מנעול ושלושה מדפים לתא, כאשר המבנה כולו מבפנים ומבחוץ עשוי נירוסטה AISI 304.

יש לציין כי אנו מספקים גם מקררי ומקפיאי משב מהיר –  Blast Chiller/Freezer. מדובר ביחידות קירור המאפשרות שלושה מחזורי עבודה של קירור רגיל, קירור עמוק והקפאה. מדובר בטכניקה מיוחדת לקירור אשר מביאה להגנה מפני בקטריות, מאריכה את זמן האחסון של מוצרי המזון ומפחיתה איבוד משקל שנוצר כתוצאה מאידוי. על כן, איכות המזונות המאוחסנים ביחידות קירור אלו נותרת גבוהה מאוד.

בנוסף, ניתן להזמין מאיתנו מקררי ומקפיאי משב מהיר סדרת VISION. אנו גאים לספק מערכת שהינה המגוונת והמתקדמת ביותר בעולם, המגיעה עם תצוגה מלאה בעברית. יתר על כן, זוהי המערכת היחידה בעולם שעובדת מסביב לשעון מבלי שיהיה צורך לתפעל או להשגיח עליה, ומכילה בלסט צ’ילר, בלסט פריזר, מקרר מתקדם להפשרה מבוקרת, וכן התפחה מבוקרת. במילים אחרות, כל הפונקציות שתהיו זקוקים להן בתוך יחידה אחת ועוד עם מערכת שליטה בעברית.

לפרטים נוספים על מקרר תעשייתי או אחר, התקשרו אל נציגינו בטלפון 04-8424499.