מקרר דלפק נירוסטה

מקרר דלפק נירוסטה שמתאים לצרכים שלכם

מחפשים מקרר דלפק נירוסטה מבית טוב? אם כן, הגעתם למקום הנכון. חברת קצב ציוד ומערכות בישול למטבח המקצועי מעמידה לרשותכם מגוון רחב של ציוד לאחסון מזון: מקררי ומקפיאי דלתות, מקררי ומקפיאי משב מהיר, מקררי עגלות, מקררי הפשרה מבוקרת, מקררים נמוכים ועוד.

כמו כן אנו מציעים מגוון סוגים של מקררי דלפק, ביניהם מקרר דלפק סלטיה, מקררי תצוגה, מקררי פיצה, וכן מכונות קרח וקשת רחבה של מוצרים משלימים. מדובר במקררים מתקדמים ואמינים שאותם אנו מייבאים מהיצרנים המובילים בציוד למטבח המקצועי, ומספקים עבורם שירות ופתרונות מותאמים ללקוח לפי צרכיו.

מגוון מקררי דלפק בהתאם לצרכי הלקוח

לאור ניסיון של יותר מ- 20 שנה בייבוא, אספקה והתקנה של ציוד למטבחים מקצועיים, ולאור היכרות מצוינת עם צרכיהם של לקוחותינו, אנו מציעים מקררי דלפק מודולאריים בעלי עומק משתנה. מדובר במקררים המספקים פתרונות אידיאליים לכל צורך ותנאי שטח, החל ממסעדות ובתי קפה, דרך מטבחים במפעלים, בתי מלון ובתי אבות, ועד לחברות קייטרינג ואולמות אירועים. כך לדוגמא, ניתן להזמין מאיתנו מקרר דלפק 60 או 70, מקררים עם דלת אחת, שתיים, שלוש וארבע דלתות, מקררים קומפקטיים, מקררים המשולבים עם סלטיות, ועוד.

במקררי הדלפק ניתן לשלב משטח עבודה או משטח עבודה בתוספת גב מוגבה, ויש אפשרות לבחור בין מדחס חיצוני או פנימי. כמו כן, בהתאם לצורך אפשר להוסיף מגירות נשלפות. המקררים עצמם מגיעים עם פינות מעוגלות ודלתות בסגירת מגנט, כאשר ישנה אפשרות להפוך את כיוון הדלת. מעבר לכך, לצד מקרר דלפק נירוסטה ניתן להזמין עוד מגוון אביזרים משלימים, לרבות סט מגירות משולב- 1/3+1/2, סט 3 מגירות למקרר דלפק וסט 2 מגירות למקרר דלפק.

למה לקנות מאיתנו?

חברתנו מחזיקה בניסיון רב בצרכיהם של מטבחים מקצועיים וביכולתה לספק מענה לקשת רחבה מאוד של צרכים, החל במוצרים איכותיים והמתקדמים ביותר מסוגם, ועד למתן שירות באופן אדיב ומהיר. על כן, עימנו תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מוצר אמין ועמיד, ושיש מי שיסייע לכם באופן מקצועי ומסור, ומתוך הבנה מצוינת של צרכיכם השוטפים.

לפרטים נוספים על מקרר דלפק סלטיה או אחר, התקשרו אל נציגינו בטלפון 04-8424499.