מכונת קרח

מכונת קרח למטבח מקצועי

מכונת קרח נמנית על המרכיבים הנדרשים במטבחים מקצועיים מסוגים שונים, החל במטבח של בר ועד למטבחים תעשייתיים גדולים במיוחד. אכן, באקלים הישראלי החם ישנה חשיבות גדולה לקירור של בקבוקים, משקאות וצרכים נוספים באמצעות קרח, אך לשם כך צריך לפנות אל חברה רצינית המשווקת מכונות אמינות מיצרנים מובילים.

באתר של חברתנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מכונות קרח בנפחים שונים, החל בנפחים קטנים של 20 ו- 30 ק”ג, ועד לכושרי ייצור גדולים של 125 ו- 145 ק”ג. מדובר במכונות העשויות מגוף נירוסטה, עמידות במיוחד, כך שביכולתן להתאים לצרכיהם של מטבחים מכל הסוגים, לרבות מטבחים מקצועיים אשר בהם קיים עומס עבודה גבוה.

כמה דברים שחשוב לדעת על מכונות קרח

תחת המושג מכונת קרח מצויות למעשה כמה אפשרויות שאותן יש להתאים לצרכים ולרצונות שלכם. ראשית, חשוב להבין מהו הייעוד השוטף המיועד למכונה, כלומר מה השימוש הצפוי בה במהלך יום העבודה ולאורך השעות. כך לדוגמא, מי שרוכש מכונה בנפח גדול יחסית של יותר מ- 100 ק”ג יכול ליהנות ממלאי נרחב של קרח זמין בשעות השיא, מבלי להמתין לייצור השוטף. לעומת זאת, מי שתנועת הקהל או הצרכים שלו אינם גבוהים בשעות אלו ואחרות, יכול להסתפק במכונה בנפח קטן יחסית, וכך גם לחסוך במקום ובעלויות הרכישה. מכאן אנו מבינים שישנה חשיבות לכושר הייצור של מכונת קרח, אותו יש להתאים לצרכים – בין אם קיים צורך בייצור בתפוקה גבוהה, בינונית או נמוכה, תוך התחשבות כאמור בשיקול של פעילות העסק לאורך שעות היום. במילים אחרות, יש למצוא את האיזון בין מכונה העונה לדרישות הייצור והנפחים הזמינים של קרח, לבין סוגיית המקום והעלויות.

יש לשים את הדגש על היבטים נוספים שהינם חשובים בכל סוגי הציוד למטבחים מקצועיים. ראשית, יש לשים לב שמדובר במכונה המיוצרת על ידי מותג מוכר ומוערך בשוק, הידוע באיכות ובאמינות מוצריו. שנית, יש לבחון מהי תקופת האחריות על המכונה ומה האחריות כוללת. ושלישית, יש לבדוק שהחברה המשווקת מסוגלת לספק שירות למכונות הקרח, ואם היא יכולה לתת פתרונות לצרכים נוספים של המטבח המקצועי על מנת לקבל מענה שלם תחת קורת גג אחת.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מכונת קרח? רוצים לבצע הזמנה טלפונית או לקבל הכוונה מקצועית לרכישה נכונה? אם כן, התקשרו אל נציגינו בטלפון 04-8424499.