איך לבחור מקרר תעשייתי

מקררים תעשייתיים

אם אתם עובדים בתעשיית המזון, אתם בטוח מבינים את החשיבות של בחירת מקרר איכותי, זאת החלטה חיונית להצלחת העסק שלכם. מקרר אמין מספק למטבח שלכם, הגנה על חומרי הגלם מפני פטריות וחיידקים מזיקים וכמובן גם שמירה על מנות מוכנות. מקרר איכותי עוזר לשמור על הלקוחות שלכם מפני מחלות המועברות במזון. כיום, מקרר הוא חלק אינטגרלי מכל מטבח וקיים מגוון עצום של מקררים המשמשים למטרות שונות. למקררים שונים יש הבדלים משמעותיים היכולים להשפיע על אופן ניהול המסעדה שלכם. (לדוגמא – גודל המקרר, הינו פקטור משמעותי ובחירה שגויה במקרר עלולה לשבש את אופן ארגון המוצרים וליצור בלאגן אמיתי במטבח – וחוסר סדר זה הדבר האחרון שאנחנו רוצים במטבח שלנו…)

איך לבחור מקרר תעשייתי?

מקרר מסחרי הינו השקעה לא קטנה בתוך המכלול של ציוד המסעדה, לכן חשוב לעשות קצת שיעורי בית לפני קבלת ההחלטה איזה מקרר כדאי לקנות. יש מספר פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון לפני שאתם יוצאים למסע החיפושים אחר המקרר שמתאים למטבח שלכם.

  • סוג המקרר – קיים מבחר עצום של מקררים – חשוב להבין מהו הצורך של המקרר ולהבין מהו הסוג המתאים ביותר עבורכם, הקטגוריות השונות הן: מקררי ומקפיאי דלתות, מקררי ומקפיאי משב מהיר, מקררי עגלות, מקררי התפחה מבוקרת, מקררי הפשרה מבוקרת, מקררי דלפק, סלטיות, מקררי תצוגה, מקררי פיצה, מכונות קרח, מקררי יישון בשר ועוד.  בחירת מקרר נכון תעזור לייעל את הפונקציונליות היומיומית של המטבח, לאחר שהחלטתם על סוג המקרר אפשר לעבור לשלב הבא.
  • גודל וקיבולת – חשוב שהמקרר יתאים בדיוק לגודל המטבח ולא יגרום לקשיים בזרימת התנועה של צוות המטבח. יש לבדוק גם את הממדים החיצוניים של המקרר וכמובן גם את הממדים הפנימיים וזאת מכיוון שלמקררים עם אותו רוחב חיצוני אין בהכרח את אותן מידות פנימיות. מדפים מקלים על ארגון תכולת המקרר שלך – מדפים רבים ניתנים לכיוון גובה על ידי הוצאתם והכנסתם במיקומים שונים, לחלק מהמקררים יש גם מנוף המאפשר לכוונן את המדפים – כדאי לבחור מקרר המאפשר לארגן את המזון של המסעדה באופן שיתאים לצרכים שלכם. אל תשכחו לקחת בחשבון את דלתות המקרר, במהלך כל משמרת, צוות המטבח פותח את דלתות המקרר לעתים קרובות (מאות פעמים ביום), כך שיש לשים לב שפתיחת הדלתות אינה מפריעה לתנועת צוות המטבח ומעכבת אותו.
  • מיקום המקרר – החום ברוב המטבחים בישראל הינו גבוה למדי ברוב השנה – רצוי למקם את המקרר בנקודה מתאימה על מנת שלא לאמץ את המקרר ובכך להשפיע על צריכת האנרגיה שלו.
  • צריכת אנרגיה – כדאי לבדוק מהי צריכת האנרגיה של המקרר. מקררים מסחריים עם צריכת אנרגיה נמוכה יותר, יחסכו לכם כסף רב בטווח הארוך. מקררים חסכוניים טובים יותר לסביבה, מכיוון שהן מסייעים בהורדת פליטת גזי חממה ולשמירה על כדור הארץ.
  • אחריות – אחד הדברים החשובים וזה נוגע לכל הציוד במטבח – חשוב לדעת מי החברה שמשווקת את המקררים, כמה שנות אחריות יש על החלקים השונים והאם יש צוות טכנאים שיכול להגיע במהירות במקרה של תקלה. מקרר מקולקל הוא אסון לכל מסעדה ויכול לגרום נזק של מאות אלפי שקלים (אובדן חומרי גלם ומנות מוכנות, השבתת המסעדה עד לתיקון התקלה או החלפת המקרר בחלופי ועלול אף לפגוע בשמה הטוב של המסעדה ולהוביל לתביעות משפטיות במקרים של מזון מקולקל). קניית מקרר מחברה אמינה תבטיח לכם שקט נפשי ותוכלו להבטיח שתעסקו בפעילות הניהול השוטפת של המסעדה ולא בפתרון בעיות אחרות.

חברת קצב ציוד למטבח המקצועי מתמחה למעלה מעשרים שנה ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של ציוד ומערכות בישול למטבחים מקצועיים (בתי קפה, ברים, מסעדות, בתי אבות, בתי חולים, בתי מלון ועוד). החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים המחויבים לשביעות רצונו של הלקוח. צוות החברה כולל צוות שירות טכני המספק פתרונות מהירים ויעילים לפתרון בעיות ותקלות.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד מקרר תעשייתי לבית או לעסק שלכם, או כל אינפורמציה אחרת בנושא מערכות בישול למטבח המקצועי, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-8424499, או צרו קשר כאן  ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.