תנורי בישול מומלצים

איזה תנור מומלץ לקנות

מהשף המעוטר בשלושה כוכבי מישלן ועד לשוליית הטבחים, כולם יסכימו על כך שהתנור הינו החלק החשוב ביותר בכל מטבח של מסעדה או מקום המספק שירותי הסעדה בכמויות מסחריות. באמצעות התנור ניתן להפיק מגוון עצום של מנות שונות וייחודיות. זהו אחד המכשירים החשובים ביותר מאז שחר האנושות כאשר בני אדם החלו לבשל אוכל. ההתפתחות הטכנולוגית הכבירה בעשורים האחרונים הביאה לכך שכיום ישנם כל כך הרבה סוגים שונים של תנורים מסחריים בעלי יכולות מגוונות. היום יותר מתמיד חשוב לדעת לבחור את התנור המתאים ביותר לחלל המטבח. בין אם אתם רק בתחילת דרכם או שיש לכם רשת מבוססת של מסעדות, רוב הסיכויים שהתנור שלכם נמצא בשימוש כל יום אז איזה תנור מומלץ לקנות? מדריך זה אמור לעזור לך לבחור את התנור המתאים לעסק שלך לעשות קצת סדר בבלגן וגם ננסה לענות על השאלה איזה תנור לקנות.

תנורי בישול מומלצים

למרות שהמחיר הוא אחד השיקולים המרכזיים, בבחירת תנור, חיוני להתמקד במטרת התנור ולשקול את הדרישות הנוכחיות והעתידיות שלכם. לפני קניית תנור יש לדעת פרטים על סוג התנור שרוצים, מהו גודלו ותצורתו ביחס לשטח חלל המטבח, מהו היקף העבודה במטבח, וכמובן מהו הסגנון הקולינארי של האוכל אתם מספקים ללקוחות.

התנורים מתחלקים לשמונה קטגוריות עיקריות:

  • תנור קומביסטימר – זהו התנור החשוב ביותר במערך הציוד של המטבח המוסדי/מקצועי. תנור המשלב בישול ואפייה באוויר חם וגם בישול באידוי. ברוב תנורים אלו יש מספר תוכניות עבודה קבועות: בישול באוויר חם, בישול באוויר חם משולב אדים, בישול באדים בלבד, מצב Regeneration המשלב טמפרטורה נמוכה ולחות גבוהה לשם יצירת נפח ועסיסיות במזון שבושל מבעוד מועד. תנורים אלו מבטיחים לכל שף או טבח תוצאות בישול מושלמות.
  • תנור קונווקטומט – איזה תנור אפיה כדאי לקנות? תנורים קונווקטומט עובד עם גוף חימום הממוקם בחלקו האחורי של התנור, ואת החום מפזרים מספר מאווררים הנמצאים בסמוך לגופי החימום. בטכנולוגיה חדישה זו תוצאות הבישול אופטימאליות הודות למבנה תא הבישול המבטיח חלוקת אוויר טובה ואחידה בכל תא הבישול. החום מתפזר בצורה אידאלית בכל התנור וכך הוא אופה ומבשל את המזון שבתנור באופן שווה.
  • תנור פיצה – איזה תנור אפיה מומלץ לפיצה? חשוב לבחור תנור ייחודי הנועד לאפיית המאפה המפורסם ביותר בעולם, תנור שמגיע לטמפרטורה גבוהה במיוחד ומסוגל לשמור על הטמפרטורה הגבוהה לאורך זמן בעקביות ואחידות ללא קשר לנפח השימוש.
  • תנור עופות – אין כמו לראות את העוף העסיסי מסתובב לאיטו בתנור – תנורים אלה מגיעים בהפעלה על גז או חשמל ובגדלים משתנים. תנורי עופות מיועדים לצלייה אחידה של עופות.
  • תנור פחם לתלייה או עישון – תנורים אלו מציעים בישול עץ מסורתי המותאם בצורה מושלמת למטבח של המאה ה – 21. התנור מחקה את שיטות הבישול המסורתיות עם ניחוח העישון האהוב והייחודי.
  • תנור עישון חשמלי – באמצעות הטכנולוגיה החדישה אפשר לבצע בתנור זה עישון קר או חם באמצעות חשמל.
  • תנור מיקרו משולב – תנור מיקרו משלב בין יכולות בישול נהדרות, ואפשרויות בישול מהירות ויעילות למטבח המקצועי. פתרון מעולה ונוח במיוחד להשלמת הכנה של מגוון רחב של מוצרי מזון.
  • גריל פחמים – מאפשר צלייה מעל גחלים ומעניק למזון את הארומה המדהימה של מזון צלוי.

חברת קצב ציוד למטבח המקצועי מתמחה למעלה מעשרים שנה ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של ציוד ומערכות בישול למטבחים מקצועיים (בתי קפה, ברים, מסעדות, בתי אבות, בתי חולים, בתי מלון ועוד). החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים המחויבים לשביעות רצונו של הלקוח. צוות החברה כולל צוות שירות טכני המספק פתרונות מהירים ויעילים לפתרון בעיות ותקלות.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על איזה תנור אפיה מומלץ לקנות, או כל אינפורמציה אחרת בנושא מערכות בישול למטבח המקצועי, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-8424499, או צרו קשר כאן  ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.