תנור פחמים למסעדות

משחר האנושות, במשך עשרות אלפי שנים (למעשה מאז שבני האדם למדו לשלוט בסודות האש), יש עדויות לכך שאבותינו הקדמונים צדו ונהנו לאכול בעלי חיים שונים על עץ חרוך מעל למדורה. מאז אותה תקופה, בני אדם מבשלים בשר ושאר סוגי מזון על גבי מדורות פתוחות ופחמים רוחשים. לאחר שבני האדם למדו לצלות את נתחי הבשר, כבר לא הייתה דרך חזרה ולא קשה להבין מדוע… שיטת צלייה זו מעניקה למאכלים טעם מעושן וארומה ייחודית שכולנו כל כך אוהבים ומכירים. בין אם במנגל משפחתי ובין אם זה במסעדה יוקרתית. הטעם הזה הוא ממש ממכר…

מה סוד הקסם של תנור פחמים?

אולי נקודת ההבדל הגדולה ביותר שמפרידה בין בישול בתנור פחם וגריל פחמים לשיטות אחרות היא שטעם וארומה חדשים לגמרי מוענקים ממקור החום. תנור חשמל או גז או מחבת סטנדרטי אינם מוסיפים כל טעם, אבל בישול עם פחמים למעשה מגשר על הפער בין צלייה לעישון. כתוצאה מכך, האוכל מקבל תחושת טעם חדשה לחלוטין המשלבת את הטעם המקורי של צלייה על פחמים. הטעם מועצם אפילו יותר בגלל העובדה שהעסיסיות נשמרת ומונעת מהבשר להתייבש ולאבד את מרקמו.

האם אפשר לצלות בתנור פחמים מזון נוסף?

בהחלט, תנור פחמים מחקה את שיטות הבישול המסורתיות תוך הבטחת ניחוח העישון האהוב והייחודי.

בלחיצת כפתור אפשר לצלות בתנור מזונות רבים: בריסקט, צלעות, נקניקיות מעושנות, בנוסף אפשר לצלות גם דגים, ירקות, נקניקים, פירות ים ובעצם כל מה שתחפצו שיהיה לו ארומה מעושנת.

מה היתרון של תנור פחמים על פני גריל פתוח?

מסעדות רבות בוחרות להוסיף למטבח שלהן תנור פחמים ולא להסתפק בגריל מכיוון שלתנור פחמים יש יתרונות רבים:

  • חסכון משמעותי בעלויות של פחם ובעלויות התפעול
  • חסכון של עד 30% בזמן הצלייה ביחס לצלייה בגריל פתוח
  • תנורי פחמים מאפשרים בקרה קלה על הטמפרטורה ושמירה על דיוק מירבי של משך זמן הצלייה. על ידי שליטה מדויקת על זרימת האוויר ועוצמת הגחלים, תנור פחמים מאפשר ליצור ולשלב טעמים בצורה ייחודית שאפילו גריל פחמים מסורתי לא מסוגל להעניק.
  • בתנורי פחמים מסוימים ניתן להפוך לתנורי עישון ובכך לתנור יש שתי אפשרויות באותו מוצר. לאחר כיבוי החום משאירים את העשן ויש לכם מעשנה קרה לעישון דגים, נקניקיות ובשרים.
  • החום הגבוה הנוצר בתנורי הפחם כתוצאה מבעירת הפחם בתוך חלל התנור הסגור, מבטיח צלייה איכותית תוך שמירה על עסיסיות מרבית.

האם יש משמעות לסוג הפחם ששמים בתוך התנור?

כן, לכל עץ יש את הניחוח המיוחד לו מה שמעניק לבשר את הארומה הייחודית שלו – חפשו את הפחמים הטובים ביותר לסוג הבשר שאתם רוצים לצלות.

חברת קצב ציוד למטבח המקצועי מתמחה למעלה מעשרים שנה ביבוא, אספקה, התקנה ושירות של ציוד ומערכות בישול למטבחים מקצועיים (בתי קפה, ברים, מסעדות, בתי אבות, בתי חולים, בתי מלון ועוד). החברה מעסיקה אנשי מקצוע מיומנים המחויבים לשביעות רצונו של הלקוח. צוות החברה כולל צוות שירות טכני המספק פתרונות מהירים ויעילים לפתרון בעיות ותקלות.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על תנור גחלים פחמים למסעדות, או כל אינפורמציה אחרת בנושא מערכות בישול למטבח המקצועי, אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון: 04-8424499, או צרו קשר כאן  ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.